Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601170723225

ELITIS (Z5,BL105)

HARGA: RM24.90 - RM22.41

Berat | 0.260kg
  • Kuantiti: 48
  • Produk SKU: 9789670042428
Qty
Penghantaran

Tajuk: ELITIS
ISBN: 9789670042428
Penerbit: Buku Fixi Sdn Bhd
Penulis: NOR AZIDA ISHAK
Tahun Terbitan: 2023
Muka Surat: 316
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.260 kg
Dimensi (cm): 18.6cm x 12.1cm x 2.3cm 
 

Siapa sangka Danielle diterima masuk ke Duke’s College yang elit itu. Semuanya atas budi Uncle D. Tapi yang tak bestnya, dia kena berdepan dengan Hunter yang kekwat nak mampus! Entah macam mana dia nak sesuaikan diri dengan Hunter dan gengnya yang kaya level petik jari semua boleh dapat tu.

"Jangan naif sangat, boleh tak? Kau ingat, bila dapat melepak dengan geng Hunter tu, diorang akan terima kau masuk dunia diorang? Kau sedar tak, kita langsung tak setaraf?”

“So, kau nak cakap apa sekarang?”


“Aku nak bagi kau sedar. Bila-bila masa aje, diorang boleh campak kau macam kain buruk. Percayalah, sebab aku dah banyak kali terkena. Aku dah masak dengan perangai orang macam ni. Depan cakap baik tapi belakang, diorang kutuk macam kita ni tak ada maruah!”


Danielle bingung. Antara kehidupannya dahulu dan dunia yang baru ditempuhnya, bolehkah dia bertahan?