Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601170723225

Mudah Dapat Kerja # (L74)

HARGA: RM25.00 - RM22.50

Berat | 0.200kg
  • Kuantiti: 44
  • Produk SKU: 9789671763308
Qty
Penghantaran

Tajuk: Mudah Dapat Kerja

ISBN: 9789671763308

Penerbit: Career Expert Sdn Bhd

Penulis: Nik Faiz

Tahun Terbitan: 2019

Muka Surat: 126

Halaman: Hitam Putih & Berwarna

Format: Softcover

Berat (kg): 0.20 kg

Dimensi (cm): 21 cm x 15 cm x 0.7 cm
 
 
SINOPSIS
 

KENAPA ANDA PERLU BUKU INI


Buku in adalah 'masterpiece' resume/cv anda!


Memiliki 'Mudah Dapat Kerja' dibaratkan seperti anda sedung mengikuti kelas eksklusif 'Mudah dapat Kerja' yang telah saya kendalikan dan lanya telah membantu rami Jobseeker dari Malaysia, Singapura, Indonesia, Tunisia, India, China dan juga Australia untuk mendapatkan pekerjaan idaman mereka.

Konsep yang diketengahkan dalam buku in adalah anda but, anda dapat, beberapa ruangan latihan yang telah disediakan untuk anda tuliskan dan jika anda mengikuti satu persatu seperti mana yang diterangkan dalam buku in, saya amat yakin, apabila anda telah menghabiskan buku ini, resume/cv anda sudah siap sedia untuk dihantarkan kepada bakal majikan yang berpotensi!

 

APA YANG ADA DALAM BUKU INI


• Kaedah wow!' membina resume yang akan memikat hati mana-mana bakal majikan yang membacanya.

• Tips dan cara penulisan resume/cv berkualiti yang akan membuatkan anda tampil berbeza dan istimewa berbanding calon yang lain.

• Tips dan kaedah untuk menghadiri temuduga serta soalan-soalan yang popular yang perlu anda kuasai supaya sesi temuduga anda berjalan dengan baik dan berkualiti.

• Cara yang diterangkan adalah 'step by step dan akan membantu anda untuk melalui setiap proses penulisan resume/cv dan temuduga dengan lebih teratur dan bersistem.

Kaedah, teknik, dan taktik yang dikongsikan adalah hasil dari pengalaman penulis sendiri, seta Ilmu dan pengalaman yang diperolehi secara terus dari Professional Association of Resume Writers & Career Coach (PARW-CC) yang telah disesuaikan mengikut keperluan masa kini.