Pilih, bayar dan tunggu buku sampai ke rumah anda!

+601170723225

Rezeki Dari Langit (L78)

HARGA: RM20.00 - RM18.00

Berat | 0.220kg
  • Kuantiti: 0
  • Produk SKU: 9789830979366
Qty
Penghantaran

Tajuk : Rezeki Dari Langit

ISBN : 9789830979366

Penerbit : Galeri Ilmu

Penulis : Ida Hani Ali

Muka Surat : 142 m/s

Halaman : Hitam Putih 

Tahun Terbit : 2021

Format : Softcover

Berat : 0.22 kg

Dimensi (Cm) : 21.5 cm x 14 cm x 1 cm 

 

SINOPSIS: 

 

Bagaimana ingin mengetahui konsep rezeki yang sebenar? Di dalam buku ini ada dinyatakan jawapannya. Jawapan yang diberi oleh penulis sangat mudah dan disampaikan dengan gaya yang sangat santai.

Buku ini mengajak para pembaca mengenal Pemberi rezeki, iaitu Allah Taala. Kemudian, barulah penulis membuka minda pembaca tentang rezeki yang sebenar. Allahuakbar! Rezeki paling mahal ialah nikmat iman dan Islam.

---

"Bagaimana ingin mengetahui konsep rezeki yang sebenar? Di dalam buku ini ada dinyatakan jawapannya. Jawapan yang diberi oleh penulis sangat mudah dan disampaikan dengan gaya yang sangat santai. Bagi saya, buku ini mengajak para pembaca mengenal Pemberi rezeki, iaitu Allah Taala. Kemudian, barulah penulis membuka minda pembaca tentang rezeki yang sebenar. Allahuakbar! Rezeki paling mahal ialah nikmat iman dan Islam."

Puan Rohamiah Muda

Perantis Akademi Bonda Nor

Penulis buku Berdamai Dengan Takdir,

Indahnya Hidup Bertuhan dan Allah Sayang Kita



"Melalui rangkuman kisah-kisah benar yang disusun bersama logik akal dan gerakan hati oleh penulisnya, sifat buku ini mendorong kita peka kembali pada apa yang sepatutnya diperhatikan.

Cerita bengkok yang diluruskan.

Cerita kabur yang diperjelaskan.

Cerita sukar yang dimudahkan.

Cerita berat yang diringankan.

Setiap halaman buku ini adalah rintik hujan yang membasahi fikiran kita dan menjernihkan kembali pandangan terhadap satu-satu yang utama dan yang diutamakan dalam kerja kita ketika mengurus 'dunia' dalam tangan." Insya-Allah,

Tuan Zamri Mohamad

Jurulatih Penulisan